W ubiegły piątek, 20 marca odbyła się kolejna konferencja zorganizowana przez Leszczyński Klaster Budowlany. Spotkanie poświęcone zostało tematowi szeroko rozumianego marketingu – zarówno najnowszych trendów w komunikacji oraz marketingowi relacyjnemu, istotnemu z punktu widzenia branży budowlanej. Konferencja zgromadziła prawie 100 osób, chętnych do wysłuchania wykładów znanych osobistości ze świata nauki oraz cenionych praktyków.

O najnowszych trendach w marketingu i komunikacji oraz o znaczeniu zaufania, relacji i wartości mówił prof. Henryk Mruk, zaś skuteczne narzędzia marketingu internetowego prezentował Mariusz Łodyga z poznańskiej firmy konsultingowej. Drugą część spotkania poświęcono relacyjnemu marketingowi usług, w odniesieniu do branży budowlanej. Ceniony profesor – Kazimierz Rogoziński, którego dorobek naukowy związany jest z tematyką zarządzania w usługach, wskazywał na różnice w podejściu do marketingu transakcyjnego i relacyjnego. Podobnie jak prof. Mruk i dr Janusz Signetzky zwracał uwagę na znaczenie relacji i wartości.

Więcej informacji na stronie www.lkb.leszno.pl